ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK

A top.gyorsanvedd.hu online bolt általános szerződési feltételeit a Fogyasztó Védelmi törtvénynek (ZVPot) megfelelően állították össze a Keredkedelmi és Ipari kamara, az e-kereskedelem nemzetközi szabályzatának, a személyes adatok védelméről szóló törvény és az elektronikus kereskedelmi törvény ajánlásait figyelembe véve. “top.gyorsanvedd.hu egy online bolt, amelyet a Pju d.o.o., Trg svobode 1A, 8340 Črnomelj működtet, amely az e-kereskedelmi szolgáltatást is biztosítja és mostantól szolgáltatóként fog szerepelni. Az általános szerződési feltételek a top.gyorsanvedd.hu online üzletének a működésével foglalkozik, a felhasználó és az online üzlet jogaival és az üzleti kapcsolattal a top.gyorsanvedd.hu és az ügyfél között. A vásárlót kötik az általános szerződési feltételek, melyek a vásárlás idejétől vannak hatályban (az online rendelés beküldésétől). A rendelés beküldése előtt a felhasználót minden alkalommal tájékoztatjuk az üzlet általános szerződési feltételeiről, így a rendelés beküldésével megerősíti, hogy ismeri és elfogadja ezeket. HOZZÁFÉRÉS AZ INFORMÁCIÓHOZ Az eladó intézkedéseket tesz, hogy a vásárlót mielőtt azt kötelezné a szerződés vagy az ajánlat, tájékoztatja az alábbi információról: – vállalat identitása (vállalat neve és regisztrált irodája, regisztrációs száma), – kapcsolatfelvételi címek, amelyek lehetővé teszik a gyors és hatékony kommunikációt (email, telefon), – a javak és szolgáltatások lényeges tulajdonságai (beleértve az ügyfélszolgálatot és a garanciát), – termék elérhetőség (minden egyes termék vagy nyújtott szolgáltatás a weboldalon ésszerű időn belül elérhető), – a termék kiszállításának feltételei (módja, a kiszállítás helye és ideje), – minden árat tisztán és egyértelműen jelölni kell és azt is jelezni kell, hogy tartalmazza e az adókat és a szállítási költséget, – a fizetés és kiszállítás módja és határideje és ennek az információnak az érvényességi ideje, – az ajánlat érvényességének időszaka, – a szerződéstől való elállás határideje és az elállás feltételei; beleértve, hogy szükség esetén mennyibe kerül a vásárlónak visszaküldeni a terméket, – a panasz eljárásmódját el kell magyarázni, beleértve minden kapcsolatfelvételi információt és ügyfélszolgálatot. TÉTEL AJÁNLAT Az internetes üzlet természetéből fakadóan a top.gyorsanvedd.hu bolti ajánlata gyorsan frissül és változik. A jelzett ár az olyan online vásárlásokra érvényes, amelyeket 100%-ban azonnal kifizetnek a megrendeléskor, banki átutalással vagy paypallal. FIZETÉSI MÓDOK A top.gyorsanvedd.hu webáruháznál a a szolgáltató a következő fizetési módokat teszi lehetővé: – készpénzben az átvételkor – bankkártyával vagy hitelkártyával (Mastercard, Visa) – Paypallal SZÁMLÁZÁS A www.top.gyorsanvedd.hu egy webáruház természetes személyek számára (B2C). Jogi személyek számára a vásárlás nem lehetséges online üzletünkön keresztül (B2B). Ha B2B kapcsolatot szeretne létesíteni velünk, és nagyobb mennyiségű terméket vásárolna, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a következő e-mail címen:  info@gyorsanvedd.hu. A partner nevének későbbi módosítása a megrendelés feladása után nem lehetséges. ÁRAK Az árak a rendelés idejében érvényesek és nincs előre meghatározott érvényességük. Az árak a megadott fizetési módokkal történő fizetésre vonatkoznak és a fenti feltételek vonatkoznak rájuk. Abban az esetben, ha a tétel ára változik a rendelés feldolgozása közben, a szolgáltató tájékoztatja a vásárlót. A szolgáltató mindent megtesz, hogy a vásárlónak alacsonyabb árat nyújtson minden esetben vagy egy olyan megfelelő megoldást ajánl, amely kölcsönös elégedettséget fog eredményezni. Minden ár tartalmazza az áfá-t, hacsak nincs feltüntetve az ellenkezője. Az eladási szerződés a szolgáltató és a vásárló között megköttetik, amikor a szolgáltató megerősíti a rendelést és a vásárló megkapja az első emailjét a rendelése állapotáról (amelynek a címe Rendelés Megerősítve). Ettől a pillanattól kezdve minden ár és más feltétel rögzítve van és mind a szolgáltatót mind a vásárlót kötelezi. A vásárló az a személy, akinek az adatai szerepelnek a vásárlási rendelésen annak beküldésekor. Az eladási szerződés (az első elektronikus üzenet a rendelés státusáról) a vállalat archívumában illetve a top.gyorsanvedd.hu szolgáltató szerverén elektronikusan kerül tárolásra és kérésre az ügyfél számára elérhetővé lesz téve. A szolgáltató a számlát pdf formátumban a vásárló email címére küldi el. A számla részletezi a vásárlással kapcsolatos összes árat és költséget. A vásárlónak kötelessége az adatok helyességét ellenőrizni, mielőtt elküldi a megrendelést. Az utólagos tiltakozások a kiadott számlák szabályosságával kapcsolatban nem lesznek figyelembe véve. VÁSÁRLÁSI ELJÁRÁSMÓD
  1. A Rendelés várakozás alatt van
Miután leadja a rendelést a vásárló kap egy email értesítést, hogy a rendelést felvették a várakozási sorba. Ezen a ponton a vásárlónak lehetősége van egy órán belül e-mailen keresztül lemondani a rendelését.
  1. Rendelés megerősítve
Két órával a rendelés várakozási sorba történő megérkezése után, de maximum 48 órán belül a szolgáltató megvizsgálja a rendelést, ellenőrzi az elérhetőséget és megerősíti vagy egy indoklással visszutasítja a rendelést. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy felhívja a vásárló kapcsolatfelvételi telefonszámát, ha szükséges. A rendelés megerősítésekor a szolgáltatónak emailben értesítenie kell a vásárlót a becsült kiszállítási idővel kapcsolatban. A rendelt tételekre a vásárlási szerződés a vásárló és az eladó között ezen a ponton visszavonhatatlanul létrejön.
  1. Termékek kiszállítva
A szolgáltató az ígért időtartamon belül előkészíti a termékeket, postázza őket és emailen vagy telefonon tájékoztatja a vásárlót. Az említett emailben a szolgáltató arról is tájékoztatja a vásárlót, hogy hogyan tudja visszaküldeni a terméket, hogyan járjon el a kiszállítás késésekor illetve panasz esetén. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA Távolság vagy nem telephelyi szerződés esetén a fogyasztóknak a ZVPot-nak megfelelően jogukban áll az átvételtől számított 14 napon belül tájékoztatni minket, hogy eláll a szerződéstől és indokolnia sem kell a döntését. A fogyasztó egy természetes személy, aki a szakmai vagy profitszerzési tevékenységén kívül szerzi meg vagy használja a javakat és szolgáltatásokat. A szerződéstől való elállás a ZVPot-nak megfelelően történik így az NEM vonatkozik jogi entitásokra. A vásárló, aki eláll a szerződéstől vagy rendeléstől, sértetlenül az eredeti csomagolásban és ugyanabban a mennyiségben kell visszaküldenie a termékeket, hacsak a tétel el nem veszett, hibás vagy elveszett vagy a mennyiség úgy csökkent, hogy abban nem a fogyasztó a hibás. Abban az esetben ha az eladó azt állapítja meg, hogy a visszaküldött termékek sérültek vagy a visszaküldött mennyiség nem egyezik, a fogyasztó felelős a javak csökkent értékéért, amennyiben az értékcsökkenés nem szükséges, hogy meghatározza a természetét, tulajdonságait és működését a javaknak. A fogyasztó olyan mértékben vizsgálhatja meg és tesztelheti a tételeket, ami ahhoz szükséges, hogy meghatározza a tényleges helyzetet. Csak a fogyasztó hibájából fakadó értékcsökkenésre alapozva foszthatja meg a vállalat a fogyasztót a szerződéstől való elállás jogától, és attól hogy visszakapja a vásárlása árát. Úgy tekintjük, hogy időben küldte be az elállási nyilatkozatot amennyiben az elállás időhatárán belül küldi azt be. A bizonyítási kötelesség az elállási jog gyakorlásáról ezalapján a cikk alapján a fogyasztót terheli. Ha már megkapta a terméket és eláll a szerződéstől, a javakat ajánlott küldeménycsomagként az elállási nyilatkozat után 14 napon belül vissza kell küldenie a címünkre: PJU d.o.o., 2351 Alsónémedi, Európa utca 2. „GLS visszáru raktár”. Amennyiben a visszárut a GLS futárszolgálattal küldi vissza, ezt a címet adja meg címzettként: PJU d.o.o. , 1444 GLS raktár  Akkor tekintjük úgy, hogy időben visszaküldte a javakat, ha azt a visszaküldés 14 napos határidejének lejártán belül feladja. Csomagként és ne levélként küldje vissza a tételeket. A visszaküldött termékek mellé kell helyezni az előzőleg emailben kiküldött reklamációs kódot. NEM fogadunk csomagokat a mi költségünkre. A szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó csak a termék visszaküldését fizeti ki, amelyet a posta szolgálat árlistájának megfelelően értékesítenek és ez a csomag típusától és méretétől függ. A fogyasztó nem kérheti a plusz költségek visszatérítését, amikor egy másik fajta szállítási típus mellett dönt, amely nem a leg költséghatékonyabb standard szállítás, melyet a vállalat nyújt. A visszautalás arra a bankszámlaszámra történik, amelyet a visszaküldési formanyomtatványon megadott. Ha a termék nem működik megfelelően vagy nem úgy működik, mint amire számítottak, kérjük hívja a technikai ügyfélszolgálatunkat a telefonszámon, ahol a konzultásaink segíteni tudnak a szükséges kérdések tisztázásában. Ezzel elkerülhető minden lehetséges helytelen termékhasználat és kár magában a termékben illetve bármi másban. Nem fogunk tudni figyelembe venni semmilyen terméket, amiről úgy találjuk, hogy nem megfelelő vagy rendeltetésszerű használat miatt sérült meg, ami nem feltétlenül szükséges, hogy meghatározza a természetét, tulajdonságait vagy működését a termékeknek. Amennyiben vissza szeretne kapni egy ilyen terméket, miután a követelését visszautasították, elküldjük önnek a termék szállításának költségei megfizetése ellenében. Az elállási formanyomtatvány megtalálható itt: bit.ly/KHodstop ANYAGI HIBA A fogyasztó anyagi hibából fakadóan gyakorolhatja a jogait, amennyiben a hiba észrevételének napjától számított két hónapon belül tájékoztatja az eladót. A fogyasztónak pontosan le kell írnia a hibát az értesítésben és lehetővé kell tennie, hogy az eladó megvizsgálja az ügyet. A fogyasztónak, aki helyesen informálja a hibáról az eladót jogában áll kérni az eladót a következőkre:
  • szüntesse meg a hibát a javakon vagy a hibának megfelelő arányban térítse vissza a kifizetett összeg egy részét vagy
  • cserélje ki a hibás javakat egy új hibátlan példányra vagy
  • térítse vissza a fizetett összeget.
Ha a termék hibájának a létezését vagy a szolgáltatás nyújtásának rendszertelenségét nem vonják kétségbe, az eladónak amilyen hamar csak lehetséges de legkésőbb 8 napon belül a fenti bekezdésben foglalt fogyasztói kérésnek eleget kell tennie. Az eladónak írásban kell válaszolnia a fogyasztónak legkésőbb 8 nappal a kérés megkapása után, amennyiben a termék hibájának létezését kétségbe vonja. A hibát akkor tekintik minőségbeninek,
  • ha a tétel nem rendelkezik a megfelelő tulajdonságokkal amelyek a normál használathoz szükségesek;
  • ha a tételnek nincsenek meg a szükséges tulajdonságai arra a konkrét használatra, amelyre a vásárló megvásárolja és amiről az eladó tud vagy tudnia kellett volna;
  • ha a terméknek nincsenek meg az előírtnak megfelelő tulajdonságai
  • ha az eladó olyan terméket szállított, amely nem egyezik a mintával vagy modellel, ha csak a minta vagy modell értesítési célból volt bemutatva.
A termék normál használatára vonatkozó alkalmasságát annak fényében kell megítélni, hogy az ugyanilyen fajta hagyományos termékek milyenek, illetve milyen kijelentéseket tett az eladó vagy a gyártó a javak tulajdonságairól, ideértve konkrétan a reklámozást, a termék bemutatását illetve magukkal a javakkal kapcsolatos kijelentéseket. Az minőségbeni hiba hogyan kerül rendezésre? A fogyasztó a minőségbeni hibából fakadóan gyakorolhatja jogait, amennyiben a hiba felfedezésének napjától számított két hónapon belül tájékoztatja az eladót. A vásárlónak egy részletesebb leírást kell biztosítania a hibáról az értesítő üzenetben, amely lehetővé teszi számunkra, hogy megvizsgáljuk az ügyet. A minőségbeni hibákra vonatkozó felelősség a kötelességekre vonatkozó törvény és a fogyasztó védelmi törvény hatálya alá tartozik. Az eladó mikor nem felelős a minőségbeni hibákért? Az eladó nem felelős a termék semmilyen minőségi hibájáért, ami egy évvel a tétel kiszállítása után jelenik meg. Egy hibát akkor tekintünk a kiszállítás alatt is létezőnek, amennyiben a a kiszállítás után hat hónapon belül történik. A fogyasztó jogai egy évvel az eladónak benyújtott értesítés után járnak le. nyagi Hiba Jelentési Formanyomtatvány: bit.ly/KHReturn KÖLTSÉGEK ÉS A TERMÉK SZÁLLÍTÁSA A vásárlási árral együtt a vásárlónak ki kell fizetnie a termék szállítási költségeit is. A Magyar köztársaság területén történő rendelések kiszállítása, amennyiben szállításkor történő fizetési módot választják, a csomagot a GLS futárszolgálat szállítja ki (házhoz szállítás). A szállításkor történő fizetéshez a GLS 700Ft utánvét díjat kér, illetve hitelkártyás vagy Paypal-lal történő fizetés esetén ez a költség nincs. A rendelt termékeket arra a címre szállítják, amelyet a szállítási címnél adott meg. Gyors kiszállítás esetén a kiszállítási díj 999Ft. A kiszállítási idő 1-3 munkanap. Amennyiben nem tudja átvenni a csomagot a kiszállítás idején, később átveheti a leközelebbi GLS csomagponton. GARANCIA A terméket garancia biztosítja, ha ez jelölve van a jótállási jegyen vagy a számlán. A garancia a jótállási jegyen szereplő útmutatásoknak megfelelően érvényes a számla kiállításától. Az online boltban található termékek a Fogyasztó védelmi törvénynek megfelelően garanciálisak. Garanciás visszaküldő formanyomtatvány: bit.ly/Warranty ADATVÉDELMI JOG A szolgáltató intézkedéseket hoz, hogy a vásárlónak az összes személyes adatát véglegesen védje az Európai Parlament (EU) 2016/679 szabályozásánaik és a 27.4.2016 tanácsnak és a ZVOP-1-nek megfelelően. Ezeket kizárólag információs anyagok, ajánlatok, számlák, saját kutatás és elemzés és más kommunikációs célokra fogják használni. Semmilyen esetben sem lesz a felhasználó adata átadva harmadik félnek. A felhasználónak tisztában kell lennie azzal, hogy köteles az online szolgáltatónak megadni a személyes információját helyes és igaz formában. Ezeknek a feltételeknek az elfogadásával a felhasználó megerősíti, hogy az általa megadott személyes adatok helyesek. KOMMUNIKÁCIÓ A szolgáltató kapcsolatba léphet távkommunikációval a felhasználóval hacsak nem tiltakozik ez ellen nyíltan a felhasználó. A reklámleveleknek a következő elemeket kell tartalmazniuk: – tisztán és egyértelműen reklám üzenetként kell megjelölni, – a küldőt egyértelműen azonosítani kell, – a különféle kampányokat, promóciókat és más marketing technikákat akként kell megjelölni,  a részvételükben való feltételeket szintén világosan meg kell határozni, – a felhasználó kívánságát, hogy ne kapjon reklámüzeneteket tiszteletben kell tartani. PANASZOK ÉS VITÁK A top.gyorsanvedd.hu betartja az ide vonatkozó fogyasztó védelmi törvényeket és arra törekszik, hogy teljesítse a kötelességét, hogy egy hatékony panaszkezelési rendszert biztosítson.  Probléma esetén a vásárló kapcsolatba léphet az eladóval a következő telefonszámon: +36212007842 vagy emailen az info@gyorsanvedd.hu, hogy panaszt nyújtson be. A panasz feldolgozási eljárásmód bizalmas. Az eladónak a legjobb lehetőségei szerint kell eljárnia, hogy közös megegyezéssel megoldjon minden vitát. Amennyiben ez nem lehetséges a Ljubljanai bíróságnak a hatáskörébe tartozik ezeknek a vitáknak a megoldása. A PJU d.o.o. a jogi normáknak megfelelően nem ismer el semmilyen bíróságon kívüli vita rendezőt mint illetékest a fogyasztói viták megoldásában, amelyet a fogyasztó a bíróságon kívüli fogyasztói viták törvény alapján kezdeményez. A fogyasztóknak lehetőségük van az online rendelési vitákat megoldani először bírósági beavatkozás nélkül is. A Fogyasztói Vita Megoldási Online Platform a következő weboldalon érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ or https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL A jogszabályozás a bíróságon kívüli ügyfél viták megoldásának törvényéből, az Európai Parlament (EU) No.524/2013 szabályozásából az ügyfél viták online vita megoldásával kapcsolatos tanácsából és a módosító (EC) No.2016/2004 szabályozásból és a 2009/22 / EC rendeletből származik. REGISZTRÁLT BEJEGYZÉSI INFORMÁCIÓ REGISZTRÁCIÓS ÉS BEJEGYZÉSI SZÁM SZERINT PJU d.o.o. Székhely: Trg svobode 1A, Črnomelj Regisztrációs szám: 8071080000 ADÓAZONOSÍTÓ: SI87709066 Adófizető: IGEN Regisztrációs bejegyzési szám: 16.10.2017 Regisztrációs bejegyzési kód: Srg 2017/41505 SKD:
  • 46.190- Nem specializált ügynökök vesznek részt számos javak eladásában
  • 47.910 – Viszont eladás levél rendelési házakon vagy az interneten keresztül
  • 47.990 – Más viszont eladás nem boltban, standon vagy piacon
Bejegyzés helye: AJPES Kranj TULAJDONHOZ VALÓ JOG Az árverező fentartja a szállított termékek tulajdonlásának a jogát, amíg azok teljesen ki nincsenek fizetve. Minden ár Forintban értendő.